سایت بین المللی جشنواره ملی مجسمه های نمکی نهبندان طراحی می گردد

به گزارش نامیت، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: به منظور معرفی بیشتر جاذبه گردشگری تالاب کجی نمکزار نهبندان، سایت جشنواره ملی مجسمه های نمکی به صورت چند زبانه در حال طراحی است.

سایت بین المللی جشنواره ملی مجسمه های نمکی نهبندان طراحی می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات اصول طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ناصر نبی زاده، امروز سه شنبه یکم بهمن، در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با موضوع جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار اظهار کرد: فروردین ماه سال 99، سومین جشنواره مجسمه های نمکی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالاب کجی نمکزار نهبندان برگزار می گردد.

وی ادامه داد: این جشنواره در دو مرحله شامل؛ انتخاب اولیه براساس تصاویر ارسالی و انتخاب نهایی براساس اجرای زنده با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در تالاب کجی نهبندان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان نمود: این جشنواره با هدف توسعه مجسمه سازی و هنر محیطی معاصر ایران به وسیله فراهم کردن شرایط بروز و شکوفایی آفرینش های هنری و تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت ها در زمینه هنر محیطی بین هنرمندان برگزار می گردد.

نبی زاده ادامه داد: تالاب کجی نمکزار یکی از ظرفیت های مهم شهرستان نهبندان و جشنواره ملی مجسمه های نمکی از رویدادهای مهم خراسان جنوبی است که گام مهمی در بهبود مالی محسوب می گردد.

وی با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و سمن ها در برگزاری جشنواره سال جاری، اظهار کرد: تامین زیرساخت های اطراف این تالاب ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان نمود: امید است با برگزاری هرچه بهتر جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان، مقدمات بین المللی شدن آن فراهم گردد.

نبی زاده توضیح داد: کوشش می کنیم این جشنواره در نوروز 99 برگزار گردد، اما اگر محقق نشد برنامه جشنواره محلی برای شناخت توانمندی مجسمه سازان بومی و محلی شهرستان نهبندان در ایام نوروز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در سال حاری 12 هزار نفر و سال گذشته شش هزار نفر از تالاب کجی نمکزار نهبندان بازدید کردند که ضروری است زمینه و بسترسازی لازم برای رونق گردشگری در این منطقه فراهم آید.

در سرانجام این جلسه از پوستر سومین جشنواره ملی مجسمه های نمکی رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 680

به "سایت بین المللی جشنواره ملی مجسمه های نمکی نهبندان طراحی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت بین المللی جشنواره ملی مجسمه های نمکی نهبندان طراحی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید