ستاره پسیانی و باران کوثری در فیلمی کوتاه

به گزارش نامیت، خبرآنلاین/ فیلم کوتاه آوانتاژ به کارگردانی علی احمدزاده و با بازی باران کوثری، ستاره پسیانی و مهرداد صدیقیان در مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی فراوری شده و مرحوم پیمان ابدی امور جلوه های ویژه این فیلم را انجام داده است.

ستاره پسیانی و باران کوثری در فیلمی کوتاه

در خلاصه داستان این فیلم آمده: گاهی فکر می کنیم اگر قبل از مرگ یک فرصت کوچولو بهمون داده می شد، کجا می رفتیم و به سراغ چه کسی. قصه فیلم با تصادفی آغاز می گردد که کتی و ندا بعد از این تصادف در شرایطی غیر واقعی فرصتی پیدا می نمایند که کاری انجام بدهند و یا کسی رو ببینند.

آوانتاژ چهارمین فیلم علی احمدزاده بعد از2 فیلم کوتاه یکی می خواد منو بکشه و آچمز و مستندی درباره رخشان بنی اعتماد و روسری آبی است.

عوامل فراوری این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: علی احمدزاده، بازیگران: باران کوثری، مهرداد صدیقیان و ستاره پسیانی، مشاور فیلم نامه: نازنین فراهانی، تصویربردار: هومن بهمنش، صدابردارو صداگذار: امین میرشکاری، موسیقی: آریا میرشکاری، طراح صحنه و لباس: مهدی احمدی، تدوین: امیر حسین حیدری، جلوه های ویژه: پیمان ابدی، مدیر فراوری: رضا عاطفی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیرعزیزی، گریم: سارا یوسفی، عکاس: هومن خویی، گروه کارگردانی: فرزاد ناصح، سیاوش رضایی، دستیار صدا: ارژنگ شاهرخ شاهی، گروه تصویربرداری: روزبه رایگان، محمد خمیس آبادی، علی مقدم، سجاد حیدری، تهیه شده در: مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی.

منبع: همگردی
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1752

به "ستاره پسیانی و باران کوثری در فیلمی کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پسیانی و باران کوثری در فیلمی کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید