سه تیم شانس اصلی قهرمانی در آسیا هستند، یک نگرانی در مورد تیم ملی

به گزارش نامیت، پیروز قربانی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص حضور تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا 2019 امارات گفت: قبل از آغاز صحبت هایم باید این را بگویم که تیم ایران به همراه ژاپن و استرالیا اصلی ترین شانس های قهرمانی هستند. به نظر من حتی کره جنوبی هم به اندازه این 3 تیم شانس ندارد. اما در بین این 3 تیم شانس ایران کمتر از 2 تیم دیگر است.

سه تیم شانس اصلی قهرمانی در آسیا هستند، یک نگرانی در مورد تیم ملی

وی بیان داشت: تیم ما بازیکنان خوب، مربی کاربلد، ثبات و خیلی فاکتورهای مثبت دیگر را دارد که باعث می گردد شانس آن برای قهرمانی زیاد گردد. اما آنچه که باعث نگرانی می گردد سبک و شیوه بازی تیم ملی ایران است.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: سبک و سیاق تیم ملی ایران به درد مسابقات جام جهانی می خورد اما ممکن است در جام ملتها ما را دچار مشکل کند.

قربانی در شرح این مطلب خود گفت: ما در جام های جهانی و مقابل تیم های بزرگتر برای نباختن به میدان می رویم اما در جام ملتها باید برای بردن و قهرمانی کوشش کنیم. اگر کی روش ذائقه بازیکنان و سبک بازی تیمش را در این فاصله تغییر داده باشد، می توان ایران را اصلی ترین شانس قهرمانی در مسابقات دانست. اتفاقی که من بعید می دانم افتاده باشد.

مدافع پیشین تیم ملی بیان داشت: تیم کشورمان بازیهای تدارکاتی مناسبی هم نداشت. این بازیها برای تیمی که خودش را کاندیدای قهرمانی می داند مناسب نبود. ای کاش فدراسیون بیشتر کوشش می کرد تا بازیهای تدارکاتی مناسب تر و با تیم هایی قوی تر برای تیم ملی تدارک می دید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 123

به "سه تیم شانس اصلی قهرمانی در آسیا هستند، یک نگرانی در مورد تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تیم شانس اصلی قهرمانی در آسیا هستند، یک نگرانی در مورد تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید