شش کشتی گیر کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش نامیت، خبرنگاران: شش فرنگی کار جوان کشورمان رقبای خود را در رقابت های کشتی قهرمانی جوانان آسیا در پوکت تایلند شناختند.

شش کشتی گیر کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزای خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مراسم وزن کشی این مسابقات شب گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی برگزار گردید و در وزن 55 کیلوگرم که 12 کشتی گیر حضور دارند بهروز ملکی در دور نخست به مصاف کشتی گیری از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران تاجیکستان و چین تایپه روبرو می گردد.

در وزن 60 کیلوگرم امید قادری در دور اول به مصاف حریفی ازقزاقستان می رود و در صورت پیروزی با کشتی گیری از ژاپن روبرو می گردد. در این وزن 11 کشتی گیر حضور دارند. در وزن 66 کیلوگرم که 11 کشتی گیر وزن کشی کردند، رامین طاهری در دور نخست به مصاف کشتی گیر کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی در دور بعد با نماینده تایلند مبارزه می نماید.

همچنین در وزن 74 کیلوگرم که 12 کشتی گیر حضور دارند، فرشاد رستمی نیا در دور اول با کشتی گیر ترکمنستانی روبرو می گردد و در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران هند و تایلند مصاف می دهد.

در وزن 84 کیلوگرم که 10 کشتی گیر وزن کشی کردند، یوسف قادریان به مصاف رقبای خود می رود و در وزن 96 کیلوگرم نیز سید مصطفی صالحی زاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کشتی گیری از عراق روبرو می گردد و در صورت فزونی در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار نمایندگان ازبکستان و قزاقستان مسابقه می دهد. در این وزن 10 کشتی گیر حضور دارند.

مسئولان برگزاری رقابت ها با تغییر برنامه این مسابقات که پیش از این قرار بود صبح و عصر برگزار گردد، اعلام نموده اند که رقابت ها از ساعت 13 امروز به وقت محلی(10:30 دقیقه به وقت تهران) شروع می گردد. پیش تر ساعت برگزاری این مسابقه 9 صبح به وقت محلی (6، 30 صبح به وقت تهران) اعلام شده بود.

مسابقات اوزان 50 و 120 کیلوگرم روز آدینه برگزار می گردد که رضا خدری و محمد مدرسی به مصاف حریفان خود می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 285

به "شش کشتی گیر کشورمان حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش کشتی گیر کشورمان حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید