طرح تاکسی گردشگری در اصفهان اجرا می گردد، رشد 60 درصدی ورود گردشگران به اصفهان

به گزارش نامیت، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از راه اندازی تاکسی گردشگری در اصفهان اطلاع داد و گفت: پس از بازنگری آئین نامه جدید، مجوز تاکسی گردشگری صادر می گردد.

طرح تاکسی گردشگری در اصفهان اجرا می گردد، رشد 60 درصدی ورود گردشگران به اصفهان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

فریدون اللهیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، با اشاره به فرایند رو به رشد صنعت گردشگری در استان اصفهان گفت: اصفهان از دیرباز یکی از شهرهای تاریخی، مذهبی بوده و همین امر در جذب گردشگران داخلی و خارجی نقش مهمی داشته است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب به گردشگران یکی از اقدامات میراث محسوب می گردد، اضافه نمود: گردشگری در استان اصفهان رشد قابل ملاحظه ای داشته و ما آمار گردشگران را همواره رصد و کنترل می کنیم اما به سبب اینکه بسیاری از گردشگران در اقامتگاه های رسمی قرار نمی گیرند ارائه آمار دقیق با مشکل روبرو است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از میانگین رشد 60 درصدی گردشگران در اصفهان اطلاع داد و توضیح داد: با توجه به فرایند رو به رشد گردشگران در اصفهان، به طور میانگین در 8 ماه گذشته نسبت به ایام مشابه با رشد 60 درصدی گردشگران در ورودی بناهای تاریخی روبرو بوده ایم.

وی از راه اندازی تاکسی گردشگری در اصفهان اطلاع داد و اعلام کرد: با گسترش موج ورود گردشگران این احساس به وجود آمد که به تاکسی گردشگری احتیاج داریم که این طرح با توجه به احتیاج گردشگران سعی در ارائه خدمات به شهفرایندان و گردشگران را دارد.

اللهیاری آئین نامه صدور مجوز تاکسی گردشگری در اصفهان را احتیاجمند بازنگری دانست و اضافه نمود: در این راستا تقاضاهایی در اصفهان مطرح شده، اما چون دستورالعمل ها مبنی بر چگونگی اخذ مجوزها قدیمی بوده این طرح به بازنگری احتیاج دارد.

وی گفت: درصورت بازنگری آئین نامه جدید، مجوز تاکسی گردشگری صادر می گردد و مؤسسات و یا شرکت های مربوطه سرویس دهی خود را به گردشگران شروع می نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: بخشی از این اقدام بر عهده سازمان تاکسیرانی شهرداری و بخش گردشگری بر عهده میراث است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 716

به "طرح تاکسی گردشگری در اصفهان اجرا می گردد، رشد 60 درصدی ورود گردشگران به اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تاکسی گردشگری در اصفهان اجرا می گردد، رشد 60 درصدی ورود گردشگران به اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید