تور فرانسه ارزان: متری شیش و نیم نامزد اسکار سینمای فرانسه شد

به گزارش نامیت، خبرگزاری خبرنگاران-فهرست نامزد های چهل و هفتمین دوره جوایز سینمایی سزار موسوم به اسکار سینمای فرانسه با حضور فیلم متری شیش و نیم در شاخه برترین فیلم خارجی اعلام شد.

تور فرانسه ارزان: متری شیش و نیم نامزد اسکار سینمای فرانسه شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آموزشگاه فنون و هنر های سینمایی فرانسه لیست نامزد های جوایز سالانه سزار را لحظاتی پیش خاطرنشان کرد و فیلم متری شیش و نیم ساخته سعید روستایی در شاخه برترین فیلم خارجی (غیر فرانسوی زبان) این رویداد معتبر، نامزد دریافت جایزه شد.

متری شیش و نیم در کنار فیلم های کوپه شماره 6 ساخته یوهو کاسمانن، ماشین منو بران ساخته ریوسوکه هاماگوچی، اولاین گاو از کلی رایکارد، بدترین آدم جهان به کارگردانی یوآخیم تریه، مادران موازی ساخته پدرو آمادوار و پدر از فلورین زلر برای کسب جایزه برترین فیلم خارجی جوایز سزار 2022 رقابت می نمایند.

متری شیش و نیم به کارگردانی آقای سعید روستایی از سوی شرکت (Wild Bunch) و از تاریخ 21 جولای 2021 در فرانسه نمایش داده شد و با استقبال خوب منتقدان و مخاطبان فرانسوی به فروش یک میلیون و 300 هزار دلاری در این کشور دست یافت.

مراسم اعطای جوایز چهل و هفتمین دوره جوایز سینمایی سزار روز 25 فوریه (6 اسفند) در پاریس برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1954

به "تور فرانسه ارزان: متری شیش و نیم نامزد اسکار سینمای فرانسه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: متری شیش و نیم نامزد اسکار سینمای فرانسه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید