مخبر: مایحتاج مورد احتیاج مردم با قیمت مناسب توزیع گردد

به گزارش نامیت، تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهور صبح امروز آدینه با حضور در میدان و میوه و تره بار میدان آزادی از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد. وی بعلاوه با حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران از بخش های مختلف این مجتمع عظیم لبنی هم بازدید کرد.

مخبر: مایحتاج مورد احتیاج مردم با قیمت مناسب توزیع گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت اول ریاست جمهوری، محمد مخبر در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد، ضمن گفت وگوی صمیمانه با مردم، از نزدیک در جریان مطالبات، انتقادها و پیشنهادات آنها نهاده شد.

معاون اول رئیس جمهور بعلاوه با توضیحات مسئولان میدان میوه و تره بار آزادی در جریان فرایند کاری بخش های مختلف این مجموعه نهاده شد و بر توزیع مایحتاج مورد احتیاج مردم با قیمت مناسب تاکید نمود.

مخبر بعلاوه در بازدید از شرکت پگاه که با همراهی سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد، با توضیحات مدیرعامل این کارخانه پیرامون فرایند کاری بخش های مختلف این مجموعه، در جریان مسائل صنایع لبنی و دغدغه های تولیدکنندگان این صنعت نهاده شد.

معاون اول رئیس جمهور در این بازدید با اشاره به اهمیت موضوع سلامت مردم برای دولت سیزدهم، بر ضرورت ثبات قیمت لبنیات در کشور تأکید کرد.

مخبر با اشاره به تأثیر محصولات لبنی بر سلامت مردم و ضرورت افزایش سرانه مصرف شیر و سایر محصولات لبنیاتی در کشور، گفت: باید با همکاری و هماهنگی دولت با بخش خصوصی و کشاورزان و دامداران بازار این صنعت در کشور را رونق و ثبات بخشید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1728

به "مخبر: مایحتاج مورد احتیاج مردم با قیمت مناسب توزیع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخبر: مایحتاج مورد احتیاج مردم با قیمت مناسب توزیع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید