معروف ترین مراکز خرید دبی را بشناسید (تور دبی ارزان)

به گزارش نامیت، یکی از مجذوب کننده ترین بخش تور دبی شما به خرید و یا بازدید مجتمع های خرید و بوتیک های لوکس و تراز اول این شهر خارق العاده اختصاص خواهد داشت. به همین علت شاید جالب باشد بیشتر در رابطه با تراز اول ترین مجتمع خرید های دبی اطلاعات کسب کنید. این شهر یکی از برترین نقاطی است که می توانید در آن به انواع و اقسام برندهای بین المللی دسترسی داشته باشید. از برندهای معمولی و مردمی گرفته تا کالاهای لوکس و گران قیمت که مشتریان خاص خود را دارند را می توان در دبی پیدا کرد. در این مقاله قصد داریم به برترین و محبوب ترین مجتمع های خرید دبی سری بزنیم با خبرنگاران همراه باشید.

معروف ترین مراکز خرید دبی را بشناسید (تور دبی ارزان)

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

1) Burjuman Centre

این مجتمع خرید یکی از محبوب ترین مراکز بین گردشگران تور دبی به شمار میرود جدای از طراحی خاص و منحصر به فرد کل فضا می توانید انواع و اقسام نمایندگی برندهای بین المللی را دراین مرکز خرید مشاهده نمائید. برندهایی مثل دیور، شانل، ورساچی و ... با بوتیک های مجذوب کننده خود چشم گردشگران تور مسافرتی دبی را به خود خیره نموده اند. از جهت دیگر فهرست بلند بالایی از رستوران های فوق العاده دبی در این مجتمع خرید مشاهده می شوند که می توانید در کنار خرید برای برطرف خستگی به آنها پناه ببرید و از فضای جالب و سرویس های فوق العاده آنها لذت ببرید.

2) Mall of the Emirates

این مجتمع خرید به عنوان بهشت مسلم علاقه مندان به صنعت مد به شمار میرود. فهرستی بلند بالا از برترین برندهای جهان در این مجتمع دیده می گردد زارا، اچ اند ام ، گوچی و ... . از جهت دیگر می توانید به برترین کتاب فروشی های جهان دسترسی داشته باشید. در این مجتمع خرید هر آنچه که در فکر دارید را به واقعیت نزدیک کنید. از انواع خوراکی های لوکس گرفته تا پوشاک اشرافی همه و همه در دسترس شما خواهند بود. از جهت دیگر برترین رستوران ها و فست های دبی را می توان در این مجتمع مشاهده کرد و از خدمات عالی آنها لذت برید این مجتمع خرید به عنوان یکی از محبو ب ترین مقاصد گردشگری دبی همیشه مورد بازدید گردشگران تور دبی قرار می گیرد.

3) The Dubai Mall

این مجموعه در سال 2008 افتتاح شد و از آنجا که در راستای برج خلیفه قرار گرفته به عنوان یکی از معروف ترین مجتمع های خرید دبی محسوب می گردد. می توانید از انواع بوتیک ها در این مجموعه بهره مند شوید. از جهت دیگر انواع رستوران ها و کافی شاپ های تراز اول رنگ و بویی خاص به این مجتمع خرید داده اند تا جایی که برترین برندهای غذایی جهان در آن شعبه دارند و به عنوان یکی از محبوب ترین ایستگاه های غذایی در دبی همیشه مورد توجه گردشگران تور دبی قرار می گیرد.

4) Dubai Outlet Mall

این مجتمع خرید در سال 2007 به صورت رسمی افتتاح شد و در حال حاضر بیش از 240 فروشگاه را در دل خود جای داده است. می توانید انواع و اقسام اجناس و پوشاک ها با برندهای تراز اول بین المللی را با قیمتی باورنکردی در این مجتمع بخرید. اغلب اوقات این برندها با بیش از 90 درصد تخفیف اجناس خود را به گردشگران تور مسافرتی دبی ارائه می دهند. می توانید در این مجتمع خرید از اجناس بیش از 800 برند بین المللی و معروف در جهان بهره مند شوید و خریدی لذت بخش و ارزان را در تور دبی خود تجربه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2116

به "معروف ترین مراکز خرید دبی را بشناسید (تور دبی ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین مراکز خرید دبی را بشناسید (تور دبی ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید