نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع افتتاح شد

به گزارش نامیت، نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع با حضور جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا و فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس آجا) افتتاح شد.

نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع افتتاح شد

نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع روز دوشنبه با حضور امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا و امیر سرتیپ دوم حسین ولی وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس آجا) افتتاح شد.

سرهنگ مهرداد بخشنده مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع در حاشیه نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس از 25 شهریور تا 31 شهریور برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: برخی از کشورهای هم پیمان از جمله وابستگی نظامی هند در کنار ناشران داخلی و ناشران خارجی حضور دارند.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع، هدف از برگزاری نمایشگاه را تقویت تعامل بین ارتش و بخش دانشگاهی در حوزه های پژوهشی است.

وی ادامه داد: بیشتر کتاب های برگزیده حوزه صلح و دفاع در این نمایشگاه به مخاطبان معرفی می شوند و مرکز ارتباطات سازمان ملل نیز در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

سرهنگ بخشنده گفت: مرکر ارتباطات سازمان ملل، کارگاه آشنایی با حفظ صلح را در حاشیه نمایشگاه برگزار می نماید.

کچ

وی یادآور شد: انتشارات ویژه نشر به عنوان ناشر کتاب های انگلیسی زبان مرتبط با صلح و دفاع، انتشارات نگارستان کتاب آبی، انتشارات آرمان، انتشارات دانشگاه های تهران، امیرکبیر و علامه طباطبایی از جمله شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 367

به "نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید