پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان سمنان

به گزارش نامیت، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: 12 میلیارد و 180 میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در یک سال گذشته پرداخت شد.

پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان سمنان

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا دوست محمدی روز سه شنبه 31 فروردین ماه 1400 با اعلام این خبر اضافه نمود: این تسهیلات به شش پروژه پرداخت شد و شرایط اشتغال 22 نفر را فراهم کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان پرداخت این تسهیلات را در ایجاد شرایط اشتغال پایدار و افزایش درآمد روستائیان و عشایر موثر دانست و گفت: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در روستاها و مناطق زیر 10 هزار نفر جمعیت به اجرا درآمده است.

او افزود: این تسهیلات به طرح های صنایع دستی، بوم گردی و تأسیسات گردشگری در استان پرداخت شده است.

دوست محمدی گفت: روستاییان و عشایر از عوامل مهم و اثرگذار در تسهیل و تسریع فرایند توسعه مالی هستند و بخش صنایع دستی و اقامتی روستایی برای گردشگران از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

اجرای پیروز طرح های پایدار اشتغال روستایی و عشایر، موجب کاهش حاشیه نشینی، کاهش مهاجرت به شهرها، ماندگاری ساکنین روستا و درآمدزایی برای آن ها، یاری به اقتصاد و معیشت خانوارهای روستایی، اشتغال زایی برای جوانان و کارجویان و حل معضل بیکاری در مناطق روستایی و عشایری می گردد.

بیشتر بخوانید:

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1537

به "پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید