پروژه پورتال گردشگری در فلورانس

به گزارش نامیت، شهردار فلورانس برای بهبود وضعیت گردشگری در فلورانس، اقدام به افتتاح پورتال گردشگری برای تسهیل خرید خدمات گردشگران نموده است.

پروژه پورتال گردشگری در فلورانس

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

از گذشته دور، فلورانس برای پیشبرد راه چاره بازاریابی بلندمدت در صنعت گردشگری، درگیر خصوصی سازی بوده است.

صنعت گردشگری در فلورانس، اولین پروژه خصوصی سازی در ایتالیا بوده است و این مسئله توسط کنوانسیون گردشگران فلورانس (FCVB) راهنمایی می گردد. آن ها متوجه شدند که به این وسیله خواهند توانست جریان گردشگران به این مقصد گردشگری را ارزیابی نموده و با تغییراتی سبب بهتر شدن آن شوند.

هدف، طرح کردن راهبردهای جدید و کارساز بر اساس گردشگری و با در نظر دریافت فاکتورهای متعدد موثر بر موضوع، برای تسهیل توافق بین نهادها و افراد است. تعدد پیشنهاد ها برای خریداران و مصرف نمایندگان تورهای این شهر گردشگری در حال حاضر سبب سردرگمی گردشگران و در نتیجه لطمه زدن به صنعت گردشگری در این شهر شده است. ناردلا (Nardella)، شهردار فلورانس از نقش رهبری خود به عنوان یک حامی برای حل این مشکل استفاده نموده و می گوید:

این پروژه در ایتالیا منحصر به فرد بوده و به بازسازی راهبردهای گردشگری در شهر برای تسهیل و کنترل جریان گردشگری به شهرمان موثر خواهد بود. از کنوانسیون گردشگران فلورانس برای طرح این مسئله تشکر می کنم. اولین راهبرد موثر را به صورت آنلاین برای اطلاع همگانی منتشر خواهیم کرد. به این وسیله ما قادر خواهیم بود صنعت گردشگری را کنترل نموده و از فروش بیش از حد و بدون حساب و کتاب انواع بلیط تورها و موزه ها جلوگیری کنیم. صنعت گردشگری در شهر بهتر شده و گردشگران قادر خواهند بود از اماکن بیشتری و زیر نظر ما بازدید نمایند. این چالشی بزرگ برای شهر های تاریخی و گردشگری ایتالیا خواهد بود.

اهداف پروژه:

  • افزایش تعداد گردشگران و بالا بردن ظرفیت ها و کیفیت
  • افزایش مدتی که گردشگران در ایتالیا سپری می نمایند
  • افزایش تنوع محصولات و خدمات ارائه شده به گردشگران
  • گسترش انواع پیشنهاد قیمت تورها به مسافران بر اساس یک معیار از پیش معین شده
  • تبلیغ بیشتر و بهتر فلورانس در سطح جهانی
  • ارزیابی رفتار گردشگران و میزان رضایت آن ها و همچنین ارزیابی فواید مالی گردشگری در سطح شهر

ابزار:

  • اقدامات هدفمند در سطح بین المللی به یاری اکثر اپراتورهای واجد شرایط
  • حضور در نمایشگاه های و رویدادهای بخش مرتبط در سطح جهانی (مانند WBT در برلین و ILTM در کن)
  • روابط رسانه های بین المللی و فعالیت رسانه ها در آمریکا، آلمان و اروپای شمالی

پروژه مقصد گردشگری فلورانس در سطح ملی در ایتالیا منحصر به فرد بوده و با همکاری یک شرکت خصوصی، FCVB انجام خواهد شد. هدف افزایش قابلیت اعتماد مسافران و افزایش و بهبود وضعیت تجاری در فلورانس است.

کنوانسیون گردشگران فلورانس، به مدت 20 سال است که سازماندهی انواع رویداد ها، کنگره ها و تورهای گردشگری را به عهده داشته است. خوشبختانه به یاری بیش از 230 همکار که در انواع رشته های گردشگری و شبکه تخصص دارند، این هدف میسر خواهد شد.

هدف این رویداد، مورد هدف قرار دادن سه بخش جامعه شامل شهروندان، گردشگران و دانشجویان است که بیشتر از همه به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند.

در این پروژه رفتار و فعالیت های مسافران از مبدا تا مقصد مورد آنالیز قرار خواهد گرفت. نتایج برای معین کردن سیستم رزرواسیون و فروش بلیط برای موزه ها و تورها با توجه به تقاضای فصلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. علاوه بر تمام این موارد، بر روی مقاصد گردشگری تمرکز و تبلیغ بیشتری انجام خواهد شد تا گردشگران را جذب نموده و سبب گردد که چند باره از این شهر دیدن نمایند.

برای تحقق این اوامر، پرتالی راه اندازی خواهد شد تا از این طریق گردشگران قادر به خرید خدمات و انواع بلیط های سینما، تئاتر و وسایل حمل و نقل باشند.

فلسفه این حرکت، پاسخگویی به تمام احتیاج های گردشگران تحت نظر یک نهاد و به صورت قابل اعتماد است.

برای رزرو هتل هم شرایطی مهیا خواهد شد تا گردشگران راحت تر هتل متناسب با خواسته ها و بودجه خود را پیدا نمایند.

این پروژه تجاری و بازرگانی که کلید اصلی پیشرفت شهر است، تحت حمایت و سرمایه گذاری کنوانسیون شهر فلورانس انجام خواهد شد. لوگوی جالبی که نشان دهنده اهداف پروژه است، طراحی شده است. طراحی گرافیکی پورتال شهر فلورانس توسط ورتیکال مدیا ، ( Vertical Media ) فلورانس صورت گرفته است.

پورتال شهر فلورانس از هزینه های غیرقانونی و زیادی که شرکت ها و تورها به گردشگران تحمیل می نمایند، جلوگیری خواهد نمود.

FCVB قرارداد های مهمی با شرکت های بازرگانی و گردشگری امضا نموده است. همکاری با شرکت های خارجی برای بهبود چهره شهر در مجامع بین المللی و شهرت بیشتر آثار تاریخی و هنری فلورانس، افزایش خواهد یافت.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 559

به "پروژه پورتال گردشگری در فلورانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه پورتال گردشگری در فلورانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید