پشت پرده شکایت بازیکن پرتغالی از استقلال، پای دلال خودی وسط است!

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، یازالده گومز پینتو مهاجم اهل کشور پرتغال فصل گذشته برای حضور در تست های پزشکی استقلال وارد تهران شد و به دلیل مصدومیت مورد تایید قرار نگرفت و به کشورش بازگشت. اخیرا وی از باشگاه استقلال شکایت نموده و مدعی دریافت غرامت سنگینی از این باشگاه گردیده است.

پشت پرده شکایت بازیکن پرتغالی از استقلال، پای دلال خودی وسط است!

برخی معتقدند اشتباه مدیران سابق استقلال در ارسال دعوتنامه برای این بازیکن باعث ایجاد سوء تفاهم نزد وی و مدیر برنامه اش گردیده و او با استناد به دعوتنامه ای که شبیه پیش قرارداد بود اقدام به شکایت نموده و کار باشگاه استقلال برای اثبات حقانیت در این پرونده سخت است.

پیگیری های خبرنگاران در این خصوص معین کرد این بازیکن توسط شفر به باشگاه استقلال معرفی گردید و سرمربی آبی پوشان خواستار جذب این بازیکن بود. باشگاه استقلال نیز مطابق عرف معمول به این بازیکن ایمیل زده و شرایط حضور در استقلال را اعلام نموده است.

اما آنچه در ایمیل ارسالی قید گردیده تایید نهایی قرارداد وی منوط به حضور در تستهای پزشکی معتبر بود که مورد موافقت این بازیکن قرار گرفته است. در واقع برای این بازیکن نه قراردادی ارسال گردیده و نه پیش قراردادی و تنها یک دعوتنامه برای تهیه ویزای سفر به ایران ارسال گردیده است.

بازیکن مزبور که توسط یک دلال خودی حمایت می شد از تست های پزشکی موفق بیرون نیامد. دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه و ایفمارک مصدومیت حاد این بازیکن از ناحیه همسترینگ را تایید کردند و باوجود کوشش هایی که برای بی اهمیت جلوه دادن این مصدومیت از سوی دلال ذینفع انجام شد، سیدرضا افتخاری مدیرعامل وقت آبی پوشان زیر بار امضای قرارداد با این بازیکن نرفت و خاتمه گومز پینتو دیپورت شد.

وی پس از ترک تهران در بهمن ماه به تیم بلننسس در لیگ دسته اول پرتغال پیوست اما این بازیکن به دلیل همان مصدومیت در تیم جدیدش تنها در 4 بازی حضور پیدا کرد. گومز تنها در 2 مسابقه ابتدایی بعد از عقد قراردادش با این تیم به میدان رفت و سپس غیبتی 6 هفته ای در ترکیب تیمش داشت.

گومز پینتو بعد از 6 هفته غیبت در 2 بازی دیگر برای تیمش به میدان رفت و بعد از آن به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ خانه نشین شد. یازالده از 15 بازی نیم فصل دوم تیمش در مجموع فقط 168 دقیقه برای تیمش به میدان رفته است. همین اتفاق نشان می دهد مسئولان وقت باشگاه استقلال بر خلاف اصرارهایی که برای جذب او وجود داشت تصمیم درستی گرفته بودند.

بعید نیست همان جریان دلالیسمی که قصد چسباندن این بازیکن با شرایط مصدومیت به استقلال را داشت و موفق نشد، پشت شکایت عجیب این بازیکن قرار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 36

به "پشت پرده شکایت بازیکن پرتغالی از استقلال، پای دلال خودی وسط است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده شکایت بازیکن پرتغالی از استقلال، پای دلال خودی وسط است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید