پیغام تسلیت استاندار تهران درپی درگذشت استاد شجریان

به گزارش نامیت، تهران (پانا) - استاندار تهران در پی درگذشت استاد شجریان، استاد آواز ایران پیغام تسلیتی صادر کرد.

پیغام تسلیت استاندار تهران درپی درگذشت استاد شجریان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی درپی درگذشت استاد آواز ایران استاد محمدرضا شجریان پیغام تسلیتی صادر کرد، متن پیغام توضیح ذیل است:

نام نیکو گر بماند ز آدمی/ به کزو ماند سرای زر نگار

نغمه های ماندگار، تسکین آلام بشریت هستند و چه زیبا عده ای فردوسی وار برای زنده نگه داشتن زبان پارسی در قامت آوا و آواز متعهدانه کوشش و زحمت فراوان کشیده اند، درگذشت اسطوره عظیم هنر، موسیقی و آواز ایران زمین استاد محمدرضا شجریان موجب تاسف و تاثر شد.

وقتی که سالیان طولانی در لحظات افطار و سحرگاهان دعا و مناجات، نواهای گوش نواز و دل آسای استاد آواز، قلب های عاشق را تا عرش کبریایی بالا می برد، فرشیان چه زیبا عرشی شدن را تجربه کردند، آری یادگاری که در این گنبد دوار بماند، سال ها سخن عشق را نشر خواهد داد.

اینجانب فقدان این هنرمند فقید را به جامعه عظیم هنری کشور، عموم علاقه مندان و به ویژ خانواده محترم استاد شجریان، تسلیت می گویم و از خداوند متعال رحمت واسعه و آرامش ابدی برای آن مرحوم و صبر و بردباری بازماندگان محترم را آرزومندم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1192

به "پیغام تسلیت استاندار تهران درپی درگذشت استاد شجریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت استاندار تهران درپی درگذشت استاد شجریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید