چرا اینترنت سیستان و بلوچستان همچنان قطع است؟

به گزارش نامیت، درحالی که پس از حوادث آبان ماه، حالا اینترنت ثابت و همراه کل کشور متصل شده و تقریبا مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، کاربران سیستان و بلوچستانی از امکان ارتباط با اینترنت همراه بی بهره اند و البته در بخش هایی از سیستان و بلوچستان هنوز ارتباطات اینترنت ثابت نیز برقرار نشده است.

چرا اینترنت سیستان و بلوچستان همچنان قطع است؟

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

گفته می گردد اینترنت همراه این استان، به دلایل امنیتی همچنان قطع است و البته کاربران از این موضوع گلایه مندند چراکه معتقدند حالا که آرامش در کشور حکمفرماست کل کاربران این استان نیز باید به اینترنت همراه و ثابت دسترسی داشته باشند.

اما اینترنت همراه این استان چه زمانی وصل می گردد؟ یک منبع مطلع در گفت و گو با ایران در این زمینه گفت: هنوز مجوزی برای اتصال اینترنت همراه این استان به وزارت ارتباطات ابلاغ نشده و به همین دلیل هم نمی توان تاریخ دقیقی برای این موضوع مطرح نمود. با این حال رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پیگیری های انجام شده از سوی نمایندگان استان برای برقراری مجدد اتصال اینترنت در این استان، گفت: براساس اظهارات مقامات استانی، اینترنت تا انتها هفته وصل می گردد.

محمد نعیم امینی فرد در گفت و گو با ایسنا اضافه نمود: وزیر کشور به عنوان رئیس شاک دستور اتصال اینترنت را داد ولی ملاحظات امنیتی در استان وجود داشت و مسائل امنیتی به وجود آمد که غیر مرتبط با اعتراضات آبان ماه بود، لذا به درخواست شورای تامین استان اتصال اینترنت به تاخیر افتاد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس ادامه داد: همزمان با قطعی اینترنت در کل کشور اینترنت در استان سیستان و بلوچستان هم قطع شد.البته اینترنت خانگی بعد از چند روز وصل شد اما اینترنت همراه هنوز متصل نیست و در حال حاضر اینترنت موبایل به طور کلی و اینترنت ADSL نیز در مرکز و جنوب استان قطع است.

امینی فرد با اشاره به مراجعات مردمی فراوان به نمایندگان برای پیگیری این موضوع گفت: نمایندگان استان و من به عنوان رئیس مجمع نمایندگان در این باره پیگیری هایی داشتیم و نهایتا مسوولان استانی قول دادند تا آخر هفته اینترنت وصل گردد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 619

به "چرا اینترنت سیستان و بلوچستان همچنان قطع است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا اینترنت سیستان و بلوچستان همچنان قطع است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید