کریم همچنان در آستانه جدایی از المپیاکوس ، مقصد: کاملا نامعلوم

به گزارش نامیت، رسانه های یونانی باز هم از جدایی احتمالی کریم انصاری فدر از المپیاکوس خبر می دهند اما سرنوشت این بازیکن اصلا معین نیست.

کریم همچنان در آستانه جدایی از المپیاکوس ، مقصد: کاملا نامعلوم

به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای دور برگشت مرحله سوم پلی آف لیگ اروپا تیم المپیاکوس که کریم انصاری فرد را روی نیمکت و احسان حاج صفی را دور از فهرست داشت، از ساعت 22 پنج شنبه شب مهمان لوسرن سوئیس بود.کریم انصاری فرد که در دیدار رفت مقابل لوسرن نیمکت نشین بود،در دقیقه 70 به عنوان دومین تعویضی المپیاکوس جانشین آنخل گوئررو، زننده گل سوم تیمش شد ولی حاج صفی برای دومین مسابقه متوالی برای تیم یونانی بازی نکرد.

المپیاکوش با پیروزی 3 بر یک در این بازی و در مجموع 7 بر یک به مرحله بعدی پلی آف لیگ اروپا صعود کرد اما تعیین نیست در دور بعد ایرانی هایش را در اختیار داشته باشد.

سایت اسپورت داگ یونان نوشت:رویی فونته، مهاجم پرتغالی فولام انگلیس شاید با توجه به احتمال ماندن کریم انصاری فرد راهی المپیاکوس نگردد.البته در ساعت های اخیر صحبت هایی مبنی بر جذب مهاجم دیگری به جای رویی فونته مطرح گردیده است.هر چند این مهاجم فولام دارای توانمندی های است که می تواند به المپیاکوس کمک زیادی کند.

در ادامه این مطلب رسانه یونانی آمده:باشگاه المپیاکوس فعالیت خود در بخش مهاجمان با فروش احتمالی انصاری فرد خاتمه خواهد داد و فقط یک دروازه بان جدید به خدمت گرفته می گردد.

به گزارش سایتlamianow ،باتوجه به پیشنهادات باشگاه های آلمانی وترکیه ای برای خریدانصاریفرد و رسیدن مهاجم جدیدالمپیاکوس،این باشگاه آماده فروش مهاجم ایرانی خود است.

انصاری فرد بعد از پیوستن پورعلی گنجی به اوپن بلژیک با کنایه به این بازیکن که گفته بود احساس می کنم باید روی رودخانه ای باشم که شاکن نباشد و مرا به دریا برساند نوشت:امیدوارم این جوی باریک راهی به دریا داشته باشد.این نشان می دهد کریم حاضر نیست در تیم های کوچک بازی کند و باید دید خودش چه کار خواهد نمود و به کدام لیگ می رود.

لازم به ذکر است اسپورت داگ درباره احسان حاج صفی،دیگر ملی پوش ایرانی المپیاکوس نیز نوشته:به نظر می رسد پدرو مارتینس،سرمربی پرتغالی روی احسان حاج صفی و سیسه حساب نمی کند و اگر پیشنهاد قابل توجهی باشد جدایی آنها غیرمنتظره نخواهد بود.در پست آنها کوستاس و کوتریس مدنظر سرمربی المپیاکوس هستند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 13

به "کریم همچنان در آستانه جدایی از المپیاکوس ، مقصد: کاملا نامعلوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم همچنان در آستانه جدایی از المپیاکوس ، مقصد: کاملا نامعلوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید