گروه صنعتی آراکس شیمی فراوری کننده و صادر کننده سود پرک و کاستیک سودا

به گزارش نامیت، گروه صنعتی آراکس شیمی به عنوان یک شرکت خصوصی در زمینه فراوری سود پرک جزو شرکت های برتر این صنعت محسوب می گردد.

گروه صنعتی آراکس شیمی فراوری کننده و صادر کننده سود پرک و کاستیک سودا

به گزارش گروه مالی خبرنگاران گروه صنعتی آراکس شیمی به عنوان یک شرکت خصوصی در زمینه فراوری سود پرک اکنون جزو شرکت های برتر این صنعت محسوب می شود.

فرآیند فراوری سود پرک

سود پرک محصول شرکت آراکس شیمی با استفاده ازخط فراوری جدید و با بهره گیری از سود مایع به صورت تکنولوژی روز جهان و با الکترولایزر های غشایی و به شکل کاملا اصولی فراوری می شود و فاقد هرگونه ناخالصی جیوه ای و فلزات سنگین بوده که این امر امتیاز بسیار مهمی برای شرکت آراکس شیمی محسوب می شود و با بهره گیری از آزمایشگاه های مدرن و نیروی انسانی مجرب و متخصص در راستای تأمین احتیاج صنایع داخلی کشور و با هدفمندی صادرات به کشور های مختلف می باشد.

از جمله مزایای بسته بندی محصولات آراکس شیمی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب و رطوبت

آسان بودن حمل و نقل کالا با بسته بندی مناسب و اندازه مناسب

حفظ ایمنی و کیفیت محصول در هنگام حمل و نقل و انبار

توضیحات کامل روی بسته بندی محصولات

شرکت آراکس شیمی محصولات خود را در اشکال فوق به مشتریان ارائه می دهد:

در کیسه های 25 کیلویی سه لایه لمینت شده

در سطل های فلزی 25 کیلو گرمی با یک لایه پلاستیک در داخل

پالت های 5/1 تنی شیرینگ شده و بسته بندی شده

کیسه جامبو بگ های یک تنی

این ماده شیمیایی پر مصرف دارای قابلیت های بالایی می باشد که با توجه به کیفیت فراوریی آن می توان آن را مورد استفاده قرار داد:

صادرات سود پرک

گروه صنعتی آراکس شیمی مفتخر است که می تواند سود پرک صادراتی را با کیفیت بالا و مطابق آنالیز و طبق زمان بندی معین و در تناژ درخواستی، با قیمت رقابتی و به صورت پیوسته و منظم و به موقع به خریداران داخلی و خارجی تحویل نماید.

سود پرک صادراتی به مقصد هر یک از مرز های زمینی و دریایی نیز با انجام تشریفات گمرکی به صورت درب کارخانه و یا در هر یک از مرز های خروجی کشور قابل تحویل می باشد.

شرکت آراکس شیمی با در نظر دریافت اصل مشتری مداری و مهندسی ارزش و بکارگیری پرسنل متخصص و کوشا و توجه مستمر به اصول اخلاقی تجارت، پیشرفت میهن عزیزمان را در زمینه فراوری و صادرات در مرتبه نخست اهداف خویش قرارداده است.

شرکت آراکس شیمی فراوری کننده سود پرک در ایران در نظر دارد با تثبیت حضور فعال خود در عرصه صادرات و همچنین با عنایت به تحلیل بازار، همیشه شرکتی سرآمد و پیشتاز در کشور باشد. برای دستیابی به این موفقیت، کیفیت بالا را سرلوحه فعالیت و سیاست گزاری های خود قرار داده است.

این مجموعه به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های فراوریکننده سود پرک آمادگی این را دارد ضمن دریافت سفارش های خریداران داخلی و خارجی به صورت آنلاین سود پرک مورد احتیاج صنایع مختلف را به بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تأمین نماید و در سریع ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل ونقل مطمئن به شهر ها و مرز های مختلف ارسال نماید.

برای آنالیز قیمت سود پرک و کاستیک سودا و سفارش محصولات با کیفیت به وب سایت www.araxchemi.com مراجعه کنید و یا به وسیله شماره تلفن های 02138921 و 09120850450 با گروه صنعتی آراکس شیمی تماس حاصل فرمایید.

منبع: ویرلن

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 493

به "گروه صنعتی آراکس شیمی فراوری کننده و صادر کننده سود پرک و کاستیک سودا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه صنعتی آراکس شیمی فراوری کننده و صادر کننده سود پرک و کاستیک سودا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید