اختصاص 500 میلیون تومان برای تکمیل دو پروژه در دانشگاه یاسوج

به گزارش نامیت، رئیس دانشگاه یاسوج از اختصاص 500 میلیون تومان برای تکمیل دو در پروژه دانشگاه اطلاع داد.

اختصاص 500 میلیون تومان برای تکمیل دو پروژه در دانشگاه یاسوج

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرگزای دانشجو، گفت: بعضی از پروژه های عمرانی دانشگاه یاسوج به دلیل نبود اعتبار کافی به صورت نیمه تمام باقی مانده است که برای تکمیل و بهره برداری از آن نیازمند حمایت مسئولان استانی و کشوری هستیم.

عریان مطرح نمود: از زمان آغاز به کار در دانشگاه یاسوج علیرغم کمبود اعتبار و نبود نقدینگی با هر زحمت و مشقتی بود بعضی از پروژه ها را به انتها رساندیم و اکنون انتظار می رود از اعتبارات توازن استان برای تکمیل بقیه طرح های دانشگاه استفاده گردد.

رئیس دانشگاه یاسوج توضیح داد: اعتبار بعضی از پروژه های دانشگاه درون استانی است دراین راستا، در بازدید معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از پروژهای عمرانی دانشگاه از سوی آنان قول مساعدت برای اعتباراین پروژهای عمرانی داده شده است.

وی گفت: برای دو پروژه یادمان شهید گمنام و زمین ورزشی چندمنظوره خواهران مبلغ 500 میلیون تومان از اعتبارات توازن اختصاص داده خواهد شد که تا هفته آینده به دانشگاه ابلاغ می گردد.

عریان اظهار کرد: برای مجتمع ورزشی، سوله و زمین چمن واقع در دانشگاه، جلسه مشترکی با مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان دانشگاه برگزار می گردد تا برای تامین اعتبار جهت تکمیل این پروژه ها همکاری و مساعدت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1093

به "اختصاص 500 میلیون تومان برای تکمیل دو پروژه در دانشگاه یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 500 میلیون تومان برای تکمیل دو پروژه در دانشگاه یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید