تور دبی: امارات منشأ هیچ آسیبی علیه ایران نخواهد بود

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری امارات(وام)، انور قرقاش مشاور سیاسی رئیس امارات متحده عربی به موضع گیری درباره ایران پرداخت و تأکید کرد که امارات منشأ هیچ آسیبی برای کشورهای همسایه از جمله ایران نخواهد بود.

تور دبی: امارات منشأ هیچ آسیبی علیه ایران نخواهد بود

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

وی ضمن تاکید بر برقراری پل ارتباطاتی با همسایگان اضافه نمود: امارات اهتمام جدی به برقراری راه های ارتباط با همه همسایگانش دارد و منشأ هیچ آسیبی برای همسایگان از جمله ایران نخواهد بود.

مشاور سیاسی رئیس امارات در ادامه توضیح داد: ثبات و شکوفایی منطقه ای در سایه تحولات جهانی مسئولیتی جمعی و نیازمند عرصه های همکاری در سطح منطقه با حضور ایران و ترکیه بر اساس اصل مخالفت با خشونت و احترام به حاکمیت ارضی کشورها و توسعه عرصه های همکاری مالی است.

پیش از این هم انور قرقاش با انتشار توییتی اعلام نموده بود: در رویکرد ما برای تقویت پیوند و برای تقویت ثبات و رفاه، امارات از گفتمان های تقابلی و قطب بندی کردن، فاصله می گیرد و رابطه ما با همسایه مان ایران، در هسته اصلی این فرایند قرار می گیرد. ارتباطات دیپلماتیک و همکاری مالی راه امارات برای تعامل با مسائل به جای مانده از گذشته و برنامه های آینده است.

قرقاش در گفت وگو با شبکه سی ان ان هم اعلام نموده بود که کشورش در پی یافتن روشی برای همکاری مؤثر با ایران و برقراری ثبات و شکوفایی در کل منطقه است.

قرقاش بعلاوه تاکید نمود که منطقه خاورمیانه شاهد تغییرات بنیادی است اما باید همپای تغییرات جهانی پیش برود و راه آن تمرکز بر مسائل غیر سیاسی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1988

به "تور دبی: امارات منشأ هیچ آسیبی علیه ایران نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: امارات منشأ هیچ آسیبی علیه ایران نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید