ببینید ، بارش برف و باران اصفهان در 25 سال گذشته بی سابقه بوده است ، راه 155 روستای استان اصفهان مسدود شد

به گزارش نامیت، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سامانه بارشی تا فردا صبح در استان استقرار دارد و طی 25 سال گذشته این شدیدترین سامانه بارش زا بوده که وارد استان شده است.

ببینید ، بارش برف و باران اصفهان در 25 سال گذشته بی سابقه بوده است ، راه 155 روستای استان اصفهان مسدود شد

به گزارش خبرنگاران، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره آخرین شرایط استان در پی بارش برف و باران گفت: بیشترین بارش ها در سمیرم با 80، اصفهان 38، خوانسار 34، فریدونشهر 33 میلی متر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در جنوب و شمال استان بارش برف را شاهد هستیم، اضافه نمود: در نطنز، قمصر، نیاسر، شمال کاشان، برزک و غرب برف گزارش شده است و در سایر منطقه ها استان بارش باران را داریم و بارش ها خوب بوده است.

شیشه فروش با بیان اینکه بارش 38 میلی متر باران از روز گذشته تا به امروز در شهر اصفهان بسیار مهم و ارزشمند بوده است، گفت: برف بین 30 تا یک متر در منطقه ها غربی استان و سمیرم ثبت شده است و در حال حاضر سمیرم شرایط خاصی دارد.

برف شدید راه 155 روستای استان را مسدود نموده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه دارد: بر اثر بارش شدید برف راه 155 روستای استان مسدود شده است و تردد در مسیرهای برفی به کندی انجام می گردد.

وی با اشاره به وصل گاز در منطقه فرخی خور و بیابانک بیان نمود: تعدادی از روستاها در منطقه غرب و جنوب استان به علت بارش شدید برف برق آن ها قطع شده است و کوشش برای وصل برق ادامه دارد.

شیشه فروش با اشاره به برف روبی 1500 کیلومتر از راه های استان مطرح نمود: این سامانه تا فردا صبح در استان استقرار دارد و طی 25 سال گذشته این شدیدترین سامانه بارش زا بوده که وارد استان شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینمه همه تیم های امدادی استان در آماده باش هستند و مرخصی عوامل امدادی تا خاتمه هفته لغو شده است، گفت: همه ستادهای مدیریت بحران در شهرستان های استان فعال هستند و 350 تیم امدادی در منطقه ها استقرار دارند.

راه شهرضا به سمیرم به کندی تردد انجام می گردد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان توضیح داد: شب گذشته بیش از 800 مورد یاری رسانی به خودروها انجام شد و 400 نفر اسکان اضطراری و 250 نفر از برف نجات پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه همه راه های استان اصلی باز است، اضافه نمود: راه بویین میاندشت به خوانسار و سی سخت به پادنا مسدود است و راه شهرضا به سمیرم به کندی تردد انجام می گردد.

شیشه فروش اضافه نمود: توصیه می گردد رانندگانی که قصد سفر به غرب و جنوب استان دارند، در صورت امکان به روزهای آینده موکول نمایند و در غیر این صورت تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

ترافیک روز گذشته در سطح شهر اصفهان قابل قبول نبود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ترافیک شدید روز گذشته در سطح شهر اصفهان گفت: ترافیک روز گذشته در سطح شهر اصفهان قابل قبول نبود، به همین علت امروز جلسه ای با حضور پلیس راهور و شهرداری تشکیل داده ایم تا علت یابی کنیم و دیگر چنین ترافیک پیش نیاید، چندین ساعت خیابان های شهر قفل شده بود.

وی توضیح داد: در حال حاضر اتوبان خلیج فارس و شهر بهارستان و 20 نقطه در مرکز شهر اصفهان دچار آب گرفتگی شده و شهرداری در حال بازگشایی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2139

به "ببینید ، بارش برف و باران اصفهان در 25 سال گذشته بی سابقه بوده است ، راه 155 روستای استان اصفهان مسدود شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ببینید ، بارش برف و باران اصفهان در 25 سال گذشته بی سابقه بوده است ، راه 155 روستای استان اصفهان مسدود شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، بارش برف و باران اصفهان در 25 سال گذشته بی سابقه بوده است ، راه 155 روستای استان اصفهان مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید