بوشهر می تواند به قطب قایقرانی کشور تبدیل گردد

به گزارش نامیت، معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: بوشهر با وجود ظرفیت های خوب ورزش های آبی به ویژه در زمینه قایقرانی، می تواند با حمایت مسئولان به قطب قایقرانی در سطح کشور تبدیل گردد.

بوشهر می تواند به قطب قایقرانی کشور تبدیل گردد

از وبلاگ شامران دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، استاندار بوشهر و معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان از کمپ هیات قایقرانی بوشهر بازدید کردند.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در این بازدید گفت: بوشهر با وجود ظرفیت های خوب ورزش های آبی به ویژه در زمینه قایقرانی، می تواند با حمایت مسئولان به قطب قایقرانی در سطح کشور تبدیل گردد.

جمشید تقی زاده اضافه نمود: برطرف مسائل موجود هیات قایقرانی از جمله لایروبی اسکله قایقرانی نیازمند برنامه ریزی و یک طرح جامع است.

وی توضیح داد: ایجاد پایگاه منطقه ای قایقرانی در بوشهر نیازمند حمایت مسئولان استانی است تا از این فرصت برای پیشبرد اهداف ورزش های آبی به ویژه قایقرانی استفاده کرد.

کسب مقام های ملی و آسیایی هیات قایقرانی بوشهر

استاندار بوشهر در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت بسیار خوب بوشهر در ورزش های آبی اظهار کرد: یکی از این ظرفیت ها مربوط به هیات قایقرانی بوشهر است که در سالهای اخیر فعالیت خوبی داشته است.

عبدالکریم گراوند اضافه نمود: هیات قایقرانی بوشهر با وجود ورزشکاران حرفه ای، مقام های فردی و تیمی در سطح ملی و آسیایی هم کسب نموده است.

وی اعلام کرد: مشکل لایروبی اسکله هیات قایقرانی بوشهر هم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان حل خواهد شد.

عمده مشکل هیات قایقرانی بوشهر چیست؟

زارعی رئیس هیات قایقرانی بوشهر هم با اشاره به اینکه 1200 ورزشکار در رشته قایقرانی در استان بوشهر فعالیت دارند، گفت: سال جاری قایقرانان بوشهری 8 طلای کشوری، 6 نقره و 7 برنز کسب کردند.

وی اعلام کرد: کسب مدال طلای آسیا توسط عرفان زنده پی، کسب کاپ قهرمانی تیمی کشور برای نخستین بار توسط تیم منتخب بوشهر و عنوان نایب قهرمانی تیم بانوان در المپیاد ورزشی کشور از عمده موفقیت های هیات قایقرانی است.

زارعی گفت: هیات قایقرانی همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال کشور، مسابقات قایقرانی آب های آرام، کانو کانادایی و کایاک و همچنین میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی هم بوده است.

رئیس هیات قایقرانی بوشهر گفت: عمده مشکل هیات قایقرانی مربوط به لایروبی کمپ قایقرانی و مالکیت کمپ است که انتظار داریم با حمایت استاندار لایروبی کمپ انجام و زمین مورد استفاده توسط هیات قایقرانی هم به نام هیات گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 645

به "بوشهر می تواند به قطب قایقرانی کشور تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر می تواند به قطب قایقرانی کشور تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید