تحویل همه واحدهای مسکن مهر تا پایان99

به گزارش نامیت، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه نمی توان تاریخ دقیقی برای تحویل واحدهای باقی مانده تعیین کرد گفت: واحدهای باقی مانده تا سرانجام سال 99 تحویل خواهد شد.

تحویل همه واحدهای مسکن مهر تا پایان99

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

احمد اصغری مهرآبادی در برنامه رادیویی صبح و مصاحبه با موضوع فروش اقساطی مسکن مهر با اشاره به فرآیند واگذاری واحدهای مسکن مهر به صاحبان آنها بیان نمود: اولین گام در فرآیند واگذاری و فروش اقساطی، تکمیل واحد از هر نظر و گام بعدی اخذ گواهی انتها کار و اخذ سند اعیانی واحد است که در این صورت کار فروش اقساطی به مراتب آسان تر خواهد شد و فشاری هم به مردم بابت ضامن وارد نمی گردد.

وی اضافه کرد: پس از فروش اقساطی، واحد باید به صاحبان تحویل داده گردد که متأسفانه بعضی مردم مراجعه نمی نمایند و این به ضرر خودشان است زیرا باید کل مبلغ تسهیلات را در مدت زمان کمتری پرداخت نمایند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در مورد فشار بانک ها برای تسریع در فروش اقساطی واحدها قبل از تکمیل واحدها تأکید کرد: ما قطعاً زیر بار این قضیه نمی رویم، واحد باید تکمیل شده و قابل سکونت باشد.

مهرآبادی گفت: از بالغ بر دو میلیون و سی هزار واحد مسکن مهر ساخته شده، در حال حاضر یک میلیون و 900 هزار واحد آن تحویل شده و مابقی هم به خاطر مسائل تحویل داده نمی گردد.

وی ادامه داد: عمده این واحدهای ناقص در شهرهای جدید پرند و هشتگرد و در استان های خوزستان و کرمانشاه است و در بعضی استان ها هم کار تکمیل واحدها تا انتها سال تمام خواهد شد ضمن اینکه حدود 65 هزار واحد نیمه تمام بلامعارض نیز داریم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در پاسخ به این سوال که آیا پروژه مسکن مهر تا انتها دولت دوازدهم تمام خواهد شد؟ گفت: دولت با تنگناهای اقتصادی روبرو است و تنها منابع ما در قانون بودجه 98 هم زمین بود لذا تصمیم گرفتیم که 1,500 میلیارد تومان زمین را به وسیله فروش یا تهاتر در اختیار پیمانکاران قرار دهیم که هزار و 50 میلیارد آن باید در شهرهای جدید و 450 میلیارد تومان هم در سایر استان ها هزینه گردد.

وی اضافه کرد: دولت سرمایه بانک مسکن را افزایش داد تا با وام 2500 میلیارد تومانی از این محل زیرساخت ها و محوطه ها تکمیل شوند.

مهرآبادی در انتها با بیان اینکه نمی توان تاریخ دقیقی برای تحویل واحدهای باقی مانده معین کرد عنوان نمود: تحویل واحدهای باقی مانده تا انتها سال 99 تمام خواهد شد.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین

منبع: ساختمانچی
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 709

به "تحویل همه واحدهای مسکن مهر تا پایان99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل همه واحدهای مسکن مهر تا پایان99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید