جانمایی مکان جدید برای احداث واحدهای مسکونی شهر جالق در سراوان

به گزارش نامیت، خبرنگاران: فرماندار سراوان گفت: با توجه به اینکه بیشتر واحدهای مسکونی اهالی جالق در مجاورت و بستر رودخانه ایجاد و به همین دلیل خسارات زیادی به آنها وارد شده است، برای برطرف این معضل محل جدید جانمایی تا واحدهای مسکونی در آنجا احداث گردد.

جانمایی مکان جدید برای احداث واحدهای مسکونی شهر جالق در سراوان

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

درویش نارویی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: به دنبال بروز سیلاب در منطقه جالق، روز گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان، معاون جهادکشاورزی، معاون اداره راه و شهرسازی، معاون هلال احمر، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مدیران محلی شهرستان در شهر جالق تشکیل شد.

وی اضافه نمود: با برآوردهای کارشناسی اجرا شده، مبلغ 10 میلیارد تومان به تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی، راه های مواصلاتی، قنوات، زمین های کشاورزی و محصولات و مبلمان شهری جالق خسارت وارد آمده است.

فرماندار سراوان توضیح داد: تعداد 50 واحد مسکونی شهر جالق از 30 درصد تا 100 درصد خسارت دیده اند.

نارویی اضافه نمود: براساس تصمیمات گرفته شده در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مقرر شد امکانات و تجهیزات سنگین به منطقه روانه گردد تا موانع و مسائل ناشی از بروز سیل را رفع نمایند.

وی، تقویت سیل بند جالق را مورد تاکید قرار داد و گفت: امکانات امدادی در مرحله نخست از سوی هلال احمر شامل چادر و سبدهای کالایی در اختیار اهالی قرار گرفته است.

فرماندار سراوان اضافه نمود: با جانمایی محل جدید برای استقرار واحدهای مسکونی، مقرر شد بنیاد مسکن هرچه سریع تر نسبت به واگذاری تسهیلات به افرادی که منازل آنان تخریب شده است برای بازسازی و احداث اقدام کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 867

به "جانمایی مکان جدید برای احداث واحدهای مسکونی شهر جالق در سراوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانمایی مکان جدید برای احداث واحدهای مسکونی شهر جالق در سراوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید