خبرنگاران استخراج بیت کوین در پشت بام خانه های پاکدشت

به گزارش نامیت، تهران- خبرنگاران- مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: بعضی از افراد سودجو با تعبیه دستگاه ماینر در پشت بام منازل، اقدام به استخراج بیت کوین می نمایند که این امر مسائل عدیده ای را در حوزه توزیع برق به همراه دارد.

خبرنگاران استخراج بیت کوین در پشت بام خانه های پاکدشت

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حمیدرضا نادری روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: اکثرا افرادی که اقدام به استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) می نمایند، دستگاه های ماینر را در کارگاه ها و یا محیط های عظیم و صنعتی نگهداری نموده و نسبت به این اقدام مجرمانه مبادرت می ورزند.

وی اضافه نمود: در جدیدترین نوع استخراج بیت کوین که با هوشیاری عوامل منطقه برق پاکدشت و از روی کابل سه فاز غیرمجاز وارد شده به یک آپارتمان شناسایی شد، فردی در پشت بام منزل اقدام به استخراج بیت کوین می کرد.

مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: این مزرعه استخراج ارز در پشت بام یک مجتمع چهار واحدی تعبیه شده بود که با هماهنگی مقام قضائی و انتظامی 4 دستگاه ماینر کشف و توقیف شد.

نادری توضیح داد: ارزش هر یک از دستگاه های ماینر 300 میلیون ریال است که هر کدام 150 آمپر برق مصرف می کرد.

وی با تأکید بر برخورد با استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج بیت کوین گفت:منطقه برق پاکدشت با جدیت پیگیر موضوع برق های غیر مجاز است و از مردم نیز درخواست دارد تا هرگونه فعالیت مشکوک به استخراج ارز دیجیتال را با شماره تلفن 02136025302اداره بازرسی منطقه برق شهرستان پاکدشت اطلاع رسانی نمایند.

پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1548

به "خبرنگاران استخراج بیت کوین در پشت بام خانه های پاکدشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استخراج بیت کوین در پشت بام خانه های پاکدشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید