رئیسی: ملت ایران هنر تبدیل تهدید به فرصت را دارد

به گزارش نامیت، رئیس جمهور مجتمع پتروشیمی گچساران را جلوه ای از شعار ما می توانیم و تبدیل ظرفیت های کشور به ثروت توصیف کرد و گفت: ملت ایران این هنر را دارد که تحریم و تهدید را به فرصت و ثروت تبدیل کند و تکمیل و بهره برداری از این پروژه یکی از جلوه های این هنر ملت ایران است.

رئیسی: ملت ایران هنر تبدیل تهدید به فرصت را دارد

به گزارش خبرنگاران، سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز دوشنبه در جریان دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی به مقصد کهگیلویه و بویراحمد، در آیین شروع عملیات راه اندازی پتروشیمی گچساران ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان، مدیران، پیمانکاران، مشاوران، متخصصان و کارگران، این پروژه بزرگ صنعتی را گامی مهم در جهت رشد فراوری، افزایش اشتغال و امیدآفرینی در مردم دانست.

رئیسی فراوری زنجیره ای، طراحی، مهندسی، ابزار و تجهیزات استفاده شده تماما ایرانی و افزایش 3 هزار نفری اشتغال را از جمله ویژگی های مهم مجتمع پتروشیمی گچساران برشمرد و اضافه کرد: بعلاوه بهره برداری از این پروژه منجر به جلوگیری از هدر رفت ثروت ملی و گاز مشعل ها و مانع آلایندگی خواهد شد که اقدامی بسیار ارزشمند است.

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت نقش شرکت های بزرگ صنعتی در توسعه و تامین نیازهای شهرهای محل احداث در قالب مسئولیت اجتماعی توضیح داد: بیش از 2 هزار و 600 میلیارد تومان برای مصوبات استان از محل مسئولیت اجتماعی شرکت های بزرگ تصویب شده و طبعا مجتمع پتروشیمی گچساران نیز باید در این راستا و در جهت برطرف نیازهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهرستان گچساران به وظایف خود عمل کند.

رئیسی با بیان اینکه بخش قابل توجه و کار اصلی در تکمیل این پروژه بزرگ صنعتی در دولت مردمی محقق شده، از همه دست اندرکاران و خانواده های آنان که در گرمای 50 درجه به صورت چند شیفته برای تکمیل پتروشیمی گچساران همت گماردند، تشکر و قدردانی کرد.

رئیس جمهور بعلاوه جذب 17هزارمیلیارد سرمایه برای تکمیل این پروژه را اقدامی بسیار مهم و شایسته تقدیر دانست.

وی مجتمع پتروشیمی گچساران را جلوه ای از شعار ما می توانیم و تبدیل ظرفیت های کشور به ثروت توصیف کرد و گفت: ملت ایران این هنر را دارد که تحریم و تهدید را به فرصت و ثروت تبدیل کند و تکمیل و بهره برداری از این پروژه یکی از جلوه های این هنر ملت ایران است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2199

به "رئیسی: ملت ایران هنر تبدیل تهدید به فرصت را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: ملت ایران هنر تبدیل تهدید به فرصت را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید