محبوبیت فرماندار نیویورک در گیر و دار کرونا

به گزارش نامیت، نتایج یک نظرسنجی جدید داده که میزان محبوبیت اندرو کومو فرماندار ایالت نیویورک آمریکا به رقم چشمگیر 77 درصد رسیده و حتی او در میان 53 درصد جمهوری خواستار نیز محبوب است.

محبوبیت فرماندار نیویورک در گیر و دار کرونا

به نوشته روزنامه دیلی میل، اصلی ترین دلیل این افزایش محبوبیت اندرو کومو مدیریت او در قبال بحران شیوع کوروناویروس در ایالت تحت امرش بوده است.

هم اکنون اندرو کومو را می توان به دلیل مدیریتش در بحران شیوع کرونا در ایالت نیویورک محبوب ترین سیاستمداران این کشور تلقی کرد.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید صورت گرفته از سوی سی ینا کالج، میزان محبوبیت اندرو کومو در میان رای دهندگان در ایالت نیویورک به 77 درصد رسیده است و 71 درصد نیز کلیت عملکرد او در ایالت نیویورک را تایید نموده اند.

کنفرانس های خبری روزانه این دموکرات 62 ساله به همراه سبک مدیریت او، صداقت در بیان اینکه درباره ویروس چه چیزی را میداند و چه چیزی را نمی داند و حتی شاید انتقادهای او از دولت دونالد ترامپ موجب شد، میزان محبوبیت وی به این اندازه قابل ملاحظه افزایش پیدا کند و او تبدیل به یکی از محبوب ترین سیاستمدارهای سطح آمریکا گردد.

در نظرسنجی مذکور 78 درصد پاسخگویان در پاسخ به این سوال که به چه کسی بیشتر برای دریافت تصمیم درست در قبال زمان بازگشایی مالی در نیویورک اعتماد دارند، نام اندرو کومو را برگزیدند و در مقابل تنها 16 درصد در پاسخ به این سوال نام دونالد ترامپ را انتخاب کردند.

این در حالی است که تا قبل از شروع بحران شیوع کوروناویروس از هر سه نیویورکی یک نفر اعتقاد داشت که اندرو کومو عملکرد خوبی نشان می دهد اما اکنون از هر 10 نیویورکی هفت تن معتقد به خوب بودن عملکرد اندرو کومو است.

میزان محبوبیت امروز کومو بالاترین محبوبیت وی از فوریه 2011 تا به امروز به حساب می آید. او از سال 2011 تا به امروز به عنوان پنجاه و ششمین فرماندار ایالت نیویورک مشغول به خدمت بوده است.

این فرماندار ایالت نیویورک در این نظرسنجی به طرزی شگفت انگیز هم در میان دموکرات ها و هم در میان جمهوری خواستار تایید اکثریت رای دهندگان را به دست آورده است.

در نظرسنجی مذکور 90 درصد دموکرات ها، 53 درصد جمهوریخواستار و 73 درصد مستقل ها نظر مثبتی به اندرو کومو داشته اند.

این یک جهش عمده و قابل توجه برای اندرو کومو در نظرسنجی ها محسوب می گردد. این در حالی است که تا پیش از این او چندان محبوبیت بالایی نداشت و حتی در ماه فوریه میزان محبوبیت او 36 درصد بود.

این نظرسنجی جدید از 19 تا 23 آوریل با پرسش از 803 رای دهنده ثبت شده در ایالت نیویورک صورت گرفته است.

امروز ایالت نیویورک آمریکا اصلی ترین کانون شیوع کرونا ویروس در این کشور محسوب می گردد و تا به امروز آمارها حاکی از ابتلای بالغ بر 312 هزار تن در این ایالت به کرونا ویروس و مرگ 18 هزار و 900 تن نیز در اثر این بیماری در آنجا بوده اند.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 941

به "محبوبیت فرماندار نیویورک در گیر و دار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبیت فرماندار نیویورک در گیر و دار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید