مسدود شدن جاده سپیدار ، سرفاریاب و سی سخت به پادنا در پی بارش برف

به گزارش نامیت، سرپرست اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: رانندگان تا عادی شدن شرایط از تردد در جاده های فرعی و روستایی خودداری کنند.

مسدود شدن جاده سپیدار ، سرفاریاب و سی سخت به پادنا در پی بارش برف

خبرنگاران یاسوج - اله اکرم جانی پور سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در پی بارندگی ها که از بامداد امروز شروع شده و تا به امروز ادامه دارد گفت: بارش برف در همه جاده های منطقه ها سردسیری استان از جمله یاسوج به شیراز، یاسوج به بابامیدان، یاسوج به با مارگون، یاسوج به سی سخت و یاسوج به سرفاریاب ادامه دارد.

او گفت: در پی بارش سنگین برف جاده سپیدار به سرفاریاب و سی سخت به پادنا تا اطلاع ثانوی قطع است و رانندگان برای رفتن به این دو منطقه از جاده های جایگزین تردد کنند.

جانی پور گفت: جاده یاسوج - پاتاوه به دهدشت هم به علت بارش برف در منطقه ها سردسیری این محور و تکمیل نبودن پل بزرگ آبریز از ساعت 18 امروز قطع می شود و رانندگان برای تردد از این محور از راستا جایگزین آن جاده یاسوج - بابامیدان تردد کنند.

او گفت: در پی بارش برف سنگین جاده برخی روستا در شهرستان مارگون، آجم، رود ریش و مله خرسک در بخش دیشموک و منطقه سردسیری طسوج چرام و برخی روستا های سادات امامزاده علی قطع است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان با بیان اینکه 66 محور برف گیر به طول 2 هزار و 486 کیلومتر و 77 گردنه سخت گذر و برف گیر به طول 330 کیلومتر در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد گفت: رانندگان برای تردد در این محور ها و گردنه های برف گیر حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

جانی پور به مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز توصیه کرد از سفر های غیر ضروری خود داری کنند و در صورت سفر پیش بینی لازم از جمله لباس گرم، مواد خوراکی مورد نیاز را تهیه و از سالم بودن لاستیک ها و سیستم ترمز و چراغ های خودروی خود مطمئن شوند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1891

به "مسدود شدن جاده سپیدار ، سرفاریاب و سی سخت به پادنا در پی بارش برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود شدن جاده سپیدار ، سرفاریاب و سی سخت به پادنا در پی بارش برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید