مقدمات استفاده از مترو و اتوبوس تنها برای شهروندان واکسینه شده فراهم گردد

به گزارش نامیت، خبرنگاران/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در ارتباط با مترو و اتوبوس ها تاکید بر استفاده از 2 ماسک است، عنوان نمود: باید مقدمات استفاده از خدمات مترو و اتوبوس تنها برای افراد واکسینه شده فراهم گردد.

مقدمات استفاده از مترو و اتوبوس تنها برای شهروندان واکسینه شده فراهم گردد

یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس امیکرون و بروز شرایط قرمز کماکان مطابق با شرایط اعلام شده قبلی به مدت یک هفته شرایط مراکز آموزشی استان تمدید و مهد کودک ها هم به مدت یک هفته در شهرهای قرمز تعطیل خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نحوه فعالیت تالارها اضافه نمود: تالارها باید با 30 درصد ظرفیت فعالیت و مابقی جایگاه های خود را خارج نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نظری توضیح داد: صداوسیما و رسانه ها ضریب حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و خود مراقبتی را افزایش دهند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مراجعه به موقع بیماران به پزشکان باید مورد توجه قرار بگیرد، بیان نمود: در این بین آمادگی بیمارستان ها و مراکز درمانی استان هم همچنان مورد تاکید است.

وی با اشاره به لزوم تشدید پروتکل های بهداشتی در اصناف و کارخانجات گفت: دریافت دوز سوم واکسن بسیار مهم است. امیدواریم در زمینه تزریق دوز سوم شاهد جهش در استان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1936

به "مقدمات استفاده از مترو و اتوبوس تنها برای شهروندان واکسینه شده فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدمات استفاده از مترو و اتوبوس تنها برای شهروندان واکسینه شده فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید