مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو خبرنگار فوت شده در حادثه اتوبوس نقده

به گزارش نامیت، ساعت 18:00 روز جاری یک مورد واژگونی اتوبوس در محور ارومیه - نقده اطلاع رسانی شد. متاسفانه این حادثه 21 مصدوم و دو جانباخته داشته است. مسافران اتوبوس واژگون شده، خبرنگارانی بودند که برای تهیه گزارش راهی دریاچه ارومیه بودند.

مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو خبرنگار فوت شده در حادثه اتوبوس نقده

رییس سازمان امداد و نجات گفت: براساس اعلام اورژانس حال 4 تا 6 نفر از مصدومان وخیم گزارش شده و در حال حاضر بالگرد در حال آماده سازی و تحویل بیماران برای انتقال به بیمارستان ارومیه است.

مصدومین تیم خبرنگاران حوزه محیط زیست هستند که از طرف سازمان محیط زیست برای تهیه گزارش اعزام شده بودند. در بین اسامی مصدومین صدرا محقق و زهرا کشوری دیده می گردد.

پیغام تلخی که ریحانه یاسینی درباره مرگش نوشت

ریحانه یاسینی، خبرنگاری که امروز در حادثه اتوبوس خبرنگاران در ارومیه جان باخت، در یکی از یادداشت های توئیتری خود نوشته است:

1. رو اعلامیه م عکس گل نذارید. خودم آدم بودم، صورت داشتم.

2. رو سنگ قبرم عکس بذارید، متن کپی هم ننویسید.

3. مشکی نپوشید.

4. اگه خیلی نزدیک بودید وخیلی ضربه خوردید، غم تون واسه خودتون و سهم تون اززندگیه، حق نداریدزندگی روبرای دیگر عزیزان تون لحظه ای غمگین وسخت کنید.

پیغام تسلیت خبرنگاران در پی حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس خبرنگاران

انالله و انا الیه راجعون

خبرنگاران درگذشت تلخ دو همکار مطبوعاتی، مرحومه مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و مرحومه ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا را در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس خبرنگاران در سفر به استان آذربایجان غربی را به اصحاب رسانه، خانواده های داغدار این دو خبرنگار عزیز و همکارانمان در خبرگزاری های ایرنا و ایسنا تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد برای آن دو همکار فقید، رحمت الهی طلب می کند. بعلاوه برای مصدومان این حادثه هم شفای عاجل مسئلت داریم.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1677

به "مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو خبرنگار فوت شده در حادثه اتوبوس نقده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو خبرنگار فوت شده در حادثه اتوبوس نقده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید