همکاری سازمان جنگل ها با فائو برای مقابله با توفان های ماسه ای و گرد و خاک در ایران

به گزارش نامیت، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به نمایندگی از طرف جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با توفان های ماسه ای و گرد و غبار با سازمان خواربار و کشاورزی (فائو) سند همکاری امضاء کرد.

همکاری سازمان جنگل ها با فائو برای مقابله با توفان های ماسه ای و گرد و خاک در ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، ایران یکی از شش کشور همکار طرح بین منطقه ای فائو با عنوان تسریع سرمایه گذاری و اقدامات به منظور ارتقای تاب آوری بخش کشاورزی در برابر توفان های ماسه و گرد و غبار است.

این طرح قرار است با منابع اعتباری فائو در سه کانون گرد و غبار در کشورهای ایران، عراق، کویت، چین، مغولستان و الجزایر در منطقه خاورمیانه، شمال چین و شمال آفریقا با هدف سرمایه گذاری جهت کنترل زیان بار گرد و غبار جهت بهره وری در بخش کشاورزی انجام گردد.

  • آشنایی با فائو

تدوین یک برنامه جامع اجرایی در کشورهای مزبور و شناسایی منابع بین المللی و ملی لازم برای اجرای برنامه جامع، نتایج مهمی است که در دستور کار پروژه همکاری فنی قرار گرفته است.

این سند همکاری توسط دکتر مسعود منصور، رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان نماینده نهاد مرجع ملی و آقای جرالد بوده کر، نماینده فائو در جمهوری اسلامی به امضاء رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1148

به "همکاری سازمان جنگل ها با فائو برای مقابله با توفان های ماسه ای و گرد و خاک در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری سازمان جنگل ها با فائو برای مقابله با توفان های ماسه ای و گرد و خاک در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید