پاسخ گوی تلفنی و حضوری به سوالات درآمدی شهروندان منطقه 15

به گزارش نامیت، معاون اقتصادی و اقتصاد شهری منطقه 15 گفت: تمام کارشناسان حوزه درآمد همزمان با توزیع فیشهای عوارض نوسازی، پسماند و کسب و پیشه پاسخ گوی درخواست و سوالات شهروندان به صورت تلفنی و حضوری هستند.

پاسخ گوی تلفنی و حضوری به سوالات درآمدی شهروندان منطقه 15

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، امیدعلی رحیم زاده با اعلام این خبر گفت: 161 هزار و 822 فیش عوارض نوسازی و پسماند و 26 هزار و 180 فیش عوارض کسب پیشه و پسماند از اواخر دی ماه برای تمامی شهروندان ساکن منطقه 15 با مشارکت اداره پست جنوب شرق تهران ارسال شد.

به گفته او، به همین منظور تمامی باجه ها در اداره درآمد فعال است و همکارانم در این حوزه پاسخ گوی درخواست ها و سوالات احتمالی شهروندان در خصوص نحوه محاسبه فیش و دیگر سوالات شهروندان هستند.

رحیم زاده با اشاره به اینکه 4 خط ویژه به منظور سلامت شهروندان در دوران کرونا، کاهش تردد های غیر ضروری و حجم مراجعات حضوری به اداره درآمد و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اختصاص داده شد اضافه نمود: به همین منظور شماره تلفن های 96023170، 96023162، 96023175 و 96023164 پاسخ گوی سوالات شهروندان در ارتباط با درآمد عمومی، عوارض کسب و پیشه، نوسازی، کنترل میزان بدهی و نحوه پرداخت است.

شهروندان می توانند به وسیله سامانه تهرانِ من به آدرس my.tehran.ir، سامانه اینترنتی Tehran.ir ، درگاه های حضوری و غیر حضوری بانکهای ذکر شده قسمت پایین فیشها و سامانه تلفنی 137 نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1387

به "پاسخ گوی تلفنی و حضوری به سوالات درآمدی شهروندان منطقه 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ گوی تلفنی و حضوری به سوالات درآمدی شهروندان منطقه 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید