پوشیدن پیراهن استقلال کار هر بازیکنی نیست، تجربه تیمی کم است

به گزارش نامیت، علی جباری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: هرچند به نظر می رسد در مجموع تعداد بازیکنان باتجربه (باتجربه حضور در استقلال) کم است، اما ما به این تیم امیدواریم. بالای نود درصد از مراحل آماده سازی تیم طی شده و مربیان باید با همین روند تا سرانجام بروند.

پوشیدن پیراهن استقلال کار هر بازیکنی نیست، تجربه تیمی کم است

کاپیتان سابق آبی پوشان توضیح داد: استقلال تیمی بزرگ است و باید پایه و اسکلت و شاکله این تیم را بازیکنان بزرگ و باتجربه تشکیل دهند. در حال حاضر ضریب تجربه در این تیم خیلی بالا نیست. تجربه هم نشان داده خیلی از بازیکنانی که در تیم های قبلی شان ستاره بودند به زمان زیادی احتیاج دارند تا قابلیت های خودشان را در این تیم بروز دهند. پس طرفدار هم باید قبول کند که اوج دریافت تیم زمان لازم دارد.

جباری تاکید نمود: پوشیدن پیراهن تیم بزرگ استقلال کار هر فوتبالیستی نیست. یک فوتبالیست باید به جز توانمندی های فنی، ظرفیت های روحی بالایی هم داشته باشد تا با پیراهن این تیم بدرخشد و طرفداران را راضی کند.

وی با اشاره به نقش آموزشگاه ها در تیم های بزرگ گفت: باشگاه استقلال از دیرباز تاکنون آموزشگاه های پویا و قدرتمندی داشته و تاریخ نشان داده در بسیاری مواقع احتیاجهای خود را از آموزشگاه های خودش تامین نموده است.

کاپیتان پیشین آبی پوشان توضیح داد: بازیکنی که از آموزشگاه این باشگاه به تیم بزرگسالان می آید شرایط متفاوتی دارد و بهتر با فرهنگ و مکتب این تیم عجین است و طبیعی است که عرق بیشتری هم به پیراهن این تیم خواهد داشت. لذا باشگاه باید بکوشد تا آموزشگاه را که الان هم نسبت به امکاناتش خوب کار می نماید، تقویت نماید تا کارخانه بازیکن سازی استقلال همچنان به کارش ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 253

به "پوشیدن پیراهن استقلال کار هر بازیکنی نیست، تجربه تیمی کم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشیدن پیراهن استقلال کار هر بازیکنی نیست، تجربه تیمی کم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید