کارگروه ستاد تسهیل خراسان رضوی مسائل 10 واحد صنعتی را آنالیز کرد

به گزارش نامیت، مسائل 10 واحد فراوریی خراسان رضوی در نشست کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان آنالیز و راهکارهای لازم برای برطرف آنها ارائه شد.

کارگروه ستاد تسهیل خراسان رضوی مسائل 10 واحد صنعتی را آنالیز کرد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و سفر بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی در حاشیه کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان گفت: مشکل سه واحد فراوریی مطرح شده در این نشست مربوط به اداره کل امور مالیاتی، سه واحد فراوریی مربوط به شرکتهای برق منطقه ای و توزیع برق استان، یک واحد مربوط به سازمان مدیریت و برنامه ریزی، یک واحد مربوط به اداره کل دامپزشکی، دو واحد فراوریی مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد بود که مورد آنالیز نهاده شد.

مرتضی اشرفی اضافه کرد: در ارتباط با بدهی مالیاتی واحدهای فراوریی دارای مشکل با تقسیط بدهی و بخشودگی جرائم و تنفس 6 ماهه و در ارتباط با افزایش دیماند برق یکی از واحدهای فراوریی با اختصاص 300 کیلووات برق مازاد برای آن در شهرک صنعتی موافقت شد.

وی ادامه داد: در خصوص مطالبات یکی از واحدهای فراوریی بابت فروش برق و هزینه کرد آن در قالب تهاتر با شرکت برق منطقه ای در ازای طلب فروش برق موافقت شد و همچنین درخواست یکی از واحدهای فراوریی مبنی بر فروش آزاد برق در هشت ماه غیر پیک مورد موافقت نهاده شد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی گفت: در خصوص تخصیص یارانه بند الف تبصره 18 قانون بودجه برای یکی از واحدهای فراوریی خراسان رضوی و همچنین صدور مجوز تاسیس گاوداری بدون در نظر دریافت حریم، تصمیماتی با همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل دامپزشکی گرفته شد.

وی اضافه کرد: درخواست تمدید کارت بازرگانی یکی از واحدهای فراوریی برای ثبت سفارش واردات ماشین آلات و درخواست صدور گواهینامه برای محصول یکی از واحدهای صنعت برق نیز در این نشست آنالیز و تصمیم لازم برای سهولت در اجرای این موارد گرفته شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1614

به "کارگروه ستاد تسهیل خراسان رضوی مسائل 10 واحد صنعتی را آنالیز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه ستاد تسهیل خراسان رضوی مسائل 10 واحد صنعتی را آنالیز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید