سفیر اهواز، قهرمان مسابقات والیبال ساحلی خوزستان

به گزارش نامیت، خبرنگاران/خوزستان تیم های برتر مسابقات والیبال ساحلی خوزستان معرفی شدند.

سفیر اهواز، قهرمان مسابقات والیبال ساحلی خوزستان

سید محسن عبدالهی موسوی، مسئول کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال خوزستان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی استان امروز هجدهم مهرماه در اهواز برگزار شد. در این دوره از رقابت ها 18 تیم از شهرستان های اهواز، دزفول، خرمشهر، هندیجان، اندیمشک و ایذه حضور داشتند.

وی با بیان این که پس از انجام 40 مسابقه، تیم های برتر شناخته شدند، گفت: در پایان نیز تیم سفیر اهواز با ترکیب احسان یوسفی اصل و حسین جاودانیان به مقام قهرمانی رسید، آتیه سازان دزفول با حضور علی ربیعی نیا و محمد کریم قصاب پور در رده دوم قرار گرفت و عنوان سوم نیز به تیم اداره بندر خرمشهر با ترکیب سید حمید سیدنوری و مهرشاد حمیداوی رسید.

مسئول کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال خوزستان اضافه نمود: احسان یوسفی اصل از تیم سفیر اهواز نیز عنوان برترین بازیکن رقابت ها را به خود اختصاص داد. همچنین با اهدای حکم، مدال و جام از تیم های برتر با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و اعضای هیات والیبال خوزستان تجلیل شد.

وی در ادامه نیز با مثبت ارزیابی کردن سطح این مسابقات عنوان نمود: باتوجه به این که برای اولین بار بود رقابت های والیبال ساحلی خوزستان را در رده سنی بزرگسالان برگزار می کردیم، سطح مسابقات خوب بود و استقبال بسیار خوبی از سوی تیم ها شده بود. والیبال ساحلی خوزستان در جهت پیشرفت واقع شده است و حتی یکی از نوجوانان خوزستانی به نام احمد ابوالمعصومی نیز به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال ساحلی دعوت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1199

به "سفیر اهواز، قهرمان مسابقات والیبال ساحلی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر اهواز، قهرمان مسابقات والیبال ساحلی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید