شهر کربلا به حالت آماده باش درآمد

به گزارش نامیت، منابع عراقی از افزایش سطح آماده باش نیروهای امنیتی این کشور به دنبال وقوع دو انفجار انتحاری بغداد خبر دادند.

شهر کربلا به حالت آماده باش درآمد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری نون عراق، به دنبال دو انفجار تروریستی و انتحاری داعش در بغداد، تدابیر امنیتی در استان کربلای معلی افزایش یافته است.

یک منبع امنیتی عراق در این باره گفته که استان کربلا این تدابیر امنیتی را به خصوص در مراکز ایست بازرسی ها تشدید نموده است.

وی تأکید کرد که با بسته شدن بعضی از این مراکز ایست بازرسی که به شهر کربلا منتهی می گردد، از تردد خودرو ها جلوگیری به عمل آمده است.

از سوی دیگر، فرماندهی پلیس استان کربلای معلی در بیانیه ای گفت که در پی انفجار های تروریستی بعداد، نیرو های امنیتی به منظور تامین امنیت زائران، به حالت آماده باش درآمدند.

در این بیانیه تأکید شده که با توجه به افزایش تعداد زائران در روز های پنجشنبه و آدینه و در راستای مقابله با هرگونه نفوذ عناصر تروریست، مراکز ایست بازرسی ورودی و خروجی شهر و استان کربلا افزایش یافته است.

گروه تروریستی داعش با صدور بیانیه ای رسما مسئولیت دو عملیات انتحاری دیروز بغداد را که بیش از 30 کشته و 110 زخمی بر جای گذاشت، بر عهده گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1381

به "شهر کربلا به حالت آماده باش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر کربلا به حالت آماده باش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید