مازندران بدون فوتی کرونا

به گزارش نامیت، هیچ موردی از فوتی کرونایی در شبانه روز گذشته در مازندران ثبت نشد.

مازندران بدون فوتی کرونا

49 بیمار مبتلا به کرونا 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند، اما هیچ موردی از فوتی کرونایی در این مدت در مازندران ثبت نشد.

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 42 بیمار تازه مشکوک به کووید19 شبانه روز گذشته در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و 49 نفر ترخیص شدند.

42 بیمار با علائم تنفسی حاد هم اکنون در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند.

144 بیمار مبتلا به کووید 19 اکنون در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

به گفته دکتر غلامی موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید19 امروز در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشده است.

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش و بستری 7 بیمار مبتلا به کرونای تازه 24 ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: 8 بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های بابل اکنون 52 نفر است که 20 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های بابل بستری هستند.

به گفته دکتر مظفرپور موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید19 امروز در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1987

به "مازندران بدون فوتی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران بدون فوتی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید