24 درصد داوطلبان در جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت غایب بودند

به گزارش نامیت، 4 هزار و 116 نفر (حدود 24.5 درصد) از داوطلبان ثبت نام شده برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت در جلسه آزمون غایب بودند.

24 درصد داوطلبان در جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت غایب بودند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرکز سنجش آموزش پزشکی گزارش مختصری از برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال 1400 منتشر کرد.

مطابق این گزارش؛ آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی در پنج نوبت شامل صبح و عصر روز شنبه 5 تیر، صبح و عصر روز یکشنبه 6 تیر و صبح دوشنبه 7 تیر ماه 1400 برگزار گردید.

دانشگاه های حوزه آزمون، تمامی محل های مربوط به برگزاری آزمون ضدعفونی شد و آزمون با رعایت حداکثری موارد بهداشتی انجام پذیرفت و در فاصله بین دو آزمون صبح و عصر نیز مجدداً تمامی محل های مربوط به برگزاری آزمون ضدعفونی شدند.

آزمون در 32 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور (30 شهر) بطور همزمان برگزار گردید. از مجموع 16 هزار و 835 نفر/ رشته ثبت نامی های آزمون تعداد 12 هزار و 719 نفر (حدود 75.5 درصد) در جلسه آزمون حاضر شدند و 4 هزار و 116 نفر (حدود 24.5 درصد) غائب بودند.

با تمهیدات صورت گرفته مبنی بر تعدد حوزه های آزمون و نوبت های برگزاری آزمون، از تراکم جمعیت داوطلبان در حوزه ها به شدت کاسته شد. همچنین افرادی که در فرم خوداظهاری مربوط به کرونا شرایط خود را مبتلا اعلام نموده بودند، در هر حوزه در محیطی مجزا از سایر داوطلبان آزمون دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1631

به "24 درصد داوطلبان در جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت غایب بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 درصد داوطلبان در جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت غایب بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید